nazlimom_ Anneyimanne0 7 aylık falandı bizimde şimdi yaşına gircek 2-3 haftadır kullanmıyoruz adım atıyor kendisi bi sıkıntı yaşamadık
Deletedmom_61 Anneyimanne0 hayır olmadı ama kızım parmak ucunda yürüyor hep yurutecten dediler ama çevremde o kadar çok kullanan var ki hiç öyle sorunları olmadı
TugceArslan Anneyimanne0 İki evladımı da 6 aylıkken binidrmeye başlamıştım. Biri kız biri erkek bu arada. İkisinde de fayda gördüm😍