6 ay 10 günlüğüz kızlar. Bir kaç gündür sürekli konuşuyor bir şeyler. Normalde kucağa atılmaz kucağıma gelmek için çabalıyor. Kafasını hızlı hızlı çevirerek sanki dans figürü yapıyor. En önemlisi sanki tipi bile değişti çocuğumun sanki 2 3 günde o minik hali gitti gibi . bu 6. Ay böyle bir şey mi?