Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık yaklaşık 1 aydır ek gıdayı reddediyor napıcam bilmiyorum ilk başladığımızda çok güzel yiyodu heyecanlanıyordu ama şimdi kaşığı uzatınca birincisini alıyo ikincisini almıyo ağzını kapatıyo zorlarsam da bağırıyo napıcam ya şuan ara verdim hiç bişey vermiyorum su içiriyorum unutsun tekrar başlıycam ama tavsiyeleriniz varmı sizler neler yaptınız nasıl teşfik ettiniz sofrayafa bizimle oturuyo mama sandalyesine ama yinede yok yemek istemiyo