Alpbaby Nokt nokta kırmızılıklar var küçük küçük doktor nemlendirici sür geç dedi ne kullanabilirim söylemedi başına gelen varmı ne süreyim bilemedim dalin vücut yağı sürdüm dahada çoğaldı
Newmoms12 Alpbaby canım bebeği kimse opmesin asla izin verme birde hametan veya vazelin varsa onu kullan
papatya_1125 Alpbaby canim anne bu dönemde olur hafif kızarıklık. Bazen de ev sıcak olduğu için isilik olur.korkmayin .saglik ocagi yakınsa götürebilirsiniz . Vazelin denmiş ama vazelin petrol ürünü.bebeklere kullanımı doğru değil
momylerce Dalin daha kötü yapıyor , eczaneden bebeklere uygun temiz bir krem alın, öpmeye sürtünmeye dikkat edin geçecektir . İlerki dönemlerde pişik, konak , başka yerlerde kızarıklık eklenirse alerji yönünden değerlendirilir 😊
Babyk02 Bizde aynısını yaşıyoruz toksik eritm olduğunu kendi kendine geçeceğini söyledi doktorum hiçbirşey sürme dedi
Ysmndmrl Alpbaby benim kuzumda da 20 günlükken oldu iki tarafında da bir sürü vardı mustela stolopia krem almamı önerdi dr yağ sürmeyin gözenekler tıkayıp hava almasını önler daha kötü olur. Birde bebeğinizi emzirmen kolunuza onun deterjanı ile yıkadığınız bir bez yada tülbent koyun bizim kullandığımız deterjanlarda yapabilirmiş dr söylemişti