Merhaba güzel anneler, dün acildeki doktor olabilir aletlerdendir dedi fakat hem hastane hem evdeki 1 derece yüksek cikariyorm bir kulağı 37.7 iken diğeri 38.7 çıkıyor çok fark var yani resmen 39 a yakın. Farklı çıkmasının sebebini bilen var mı acaba