Esrasilgu Hepsi sıfır gibi bir çoğu kullanılmadı bile ilgilenenler iletişime geçsin resimleri yükleyecehim gün için de
Esrasilgu https://imgyukle.com/i/Qm1Wd8 https://imgyukle.com/i/Qm1UWn https://imgyukle.com/i/Qm12jh https://imgyukle.com/i/Qm11Fy https://imgyukle.com/i/Qm1qVM https://imgyukle.com/i/Qm18zo https://imgyukle.com/i/Qm1l9U https://imgyukle.com/i/Qm13Yj
Esrasilgu Biberonlar toplam 300 emzikler ve anne sütü kaşığı hediye hiç kullanılmadı bebeğim emzik ve biberon tutmadı çünkü
Glsh54 Makinadan memnun musunuz? Ise basladigim zaman lazim olacak bende de var ama benimki cook canımı acitiyor, bu marka caninizi acıttı mi acaba?
ilkim_oglum Canım ben sezeryanlıyım beneğim küvezde manuel aldı eşim hiç sütüm gelmiyor sizin nasıl yeriniz nerde acaba
Vera1810 ilkim_oglum merhaba kesinlikle saatli ve düzenli sagım yapın düzensiz olursa artmaz süt sür yapan seyler yeyin sıcak banyo ve uyku asırı süt arttırır. Bu arada havuç taratır felaket süt yapıyor tavsiye ederim
Vera1810 ilkim_oglum Manuel pompa ile sagım biraz zor az çıkar ama vardır süt onunla zor eger sagım yapacaksanız.
Vera1810 ilkim_oglum ben ara ara sagdım sütüm tazıkli olmasına ragmen Manuel de süt çıkmıyor du çok fazla. Eger sagım yapacaksanız dedim gıbı saatli ve düzenli keısnlıkle oyle yapın 2 saatte bir 3 saatde bir mesela. Dogrusu Yenı dogum zamanında sagım yapmak saglıklı degıldır memeyi asırı uyarır ve fazla süte sebep olur bebek küvezde oldu için suan sagım yapmak zorundayız. Bence bi emzire Hemsiresi varsa dogum yaptın hastanede ondan destek al canım hatta makınede verebilir hastane tipi yapıyorlar boyle yardımlar