Balyanaakannesiii eğer bulabilirseniz bir çaresini ne olur yazın 11 aylık bebeğim sadece formül mama hiç bir şekilde yemiyor çıldırmak üzereyim. Çeşit çeşit yapıyorum ama nafile ağzını kilitliyor sıpam eline veriyorum belki kendi yer diye fırlatıp atıyor çizgi film açarak yedir dediler onuda denedim malesef fayda etmedi ağzını açmadı gene şaşırdım bunaldım bu konu beni çok rahatsız ediyor.