Kızlar burnu sürekli tıkanıyor oğlumun serum fizyolojikle açıyorum ama bir saat en fazla sonra yine aynısı oluyor hırıltılı ses geliyor burnundan bu yüzden de rahat ememiyor sürekli ağlıyor sağlık ocağındaki hemşire 3 aya kadar normal yenidoğan bebeklerde olur böyle dedi serum fizyolojikte etkili olmuyor sanki başka öneriniz var mı acaba