Eve hava nemlendirici aldım ben, gayet de uygun fiyatı 270 TL civarı. Bir de evin ısısı çok yüksek olmamalı 23 derece civarlarında olmalı. Çok sıcak hava, havayı kurutuyor. Nem olmak zorunda odanın içinde. Eğer daha az maliyetli olsun derseniz peteklerin üstüne asılan aparatlar var içine su doldurun dört beş tane asın, petekten gelen sıcakla buharlasiyor nem yapıyor. Nem olunca çocuğun burnu tikanmaz kolay kolay. Benim odadan odaya bile fark ediyor, salonda hiç tikanmiyor burnu, yatak odasında tıkanıyor çünkü oranın peteği en yüksek ayarda yanıyor gece üşümesin diye halbuki hata yapıyorum. Bu gece orta derecede deneyeceğim