Hesnaa Kaynana diye kötü diyemeyiz. İnsanın karakteri ile alakalı. Onu da en iyi sen tanırsın. Sana yardımcı olacak, lafını yapmayacak, huzur bozmayacaksa tabi ki bakabilir. Ama sınırlarını bilmeyen, ben bilirimciyse hiç gereği yok. Ne kadar uzak o kadar iyi