starwomen Senem_sygl01 kızım hasta olduğunda acile gitmiştik oradaki doktor banyo yaptır rahatlar, burnu açılır, vücudu gevşer ayrıca soğuktan değil sıcaktan kork demişti. Eve gelince yıkadık hasta olan kızım kendine geldi oyun oynadı bize iyi gelmişti.
almilabuss Senem_sygl01 o zaman banyo rahatlatır. Yada serum fizyolojik su sıkıp biraz çekebilirsiniz burnunu