Hanımlar 4 aylığız ve doğduğundan beri burnu sürekli tıkalı emerken felan sorun yok rahat emiyor. Ve hep bir tıkanıklık var burnunda. Sürekli İzotonik su sıkıyorum doktora da gittik herhangi bir sorun yok dedi ama bir türlü de geçmiyor. Aynı durumu yaşayan var mı siz neler yaptınız ?