Sevgili anneler aklıma bir şey takıldı fikrinizi merak ediyorum, bebeğim 5 aylık, ona oyun halısı aldık onda vakit geçiriyor tek başına, bazen 20 dakika bazen yarım saat, o sırada ben de yanındaki koltukta duruyorum, gün içinde beraber de oyun oynayıp şarkı söylüyoruz ya da yaptıklarımı anlatıyorum, oyun halısında tek başına oynamasının bir sakıncası olur mu, yalnız bırakmış sayılmam değil mi, ben de yanında durup konuşmaya devam mı etmeliyim bilemedim