Genelde ilk ay bebekler baya kilo alıyor. Süt ilk 1 hafta 10 gün tam olarak gelmediği için sarılık olmaması adına 2 saatte bir mama verilmesi gerekiyor. Sonrasında süt artana kadar iyice aynı şekilde anne sütü mama devam edildiği için kilo alımı yüksek oluyor. 1 kg almıştı benimki de.