2 nisanda 1 yaşına girecek. Artık sinir krizi geçirecek boyuta ulaştım. Bazı günler tabağı bitirirken çoğu gün yemiyor. Zar zor yarısını yiyor. tam olarak 4 dişi var alt ve üstler. Üst yan dişleride beyazlar çıkmış ama tamamen diş çıkmadı onlar iştahsızlık yaparmı ? 6. aydan beri diş çıkardığı için huzurlu çok az günümüz oldu. Napıcam artık bilmiyorum. Birde acaba ben mi miktar olarak çok yemesini bekliyorum. Mesela sebzeli kıymalı yemek 4-5 yemek kaşığı koyuyorum tabağa hepsini yemiyor. Ben mi abartıyorum ne kadar yemesi gerek miktar olarak. Tecrübeli anneler beni bir aydınlatsanız.