talham tatlım bende wee baby avent lansinoh 3 ayrı marka var hatta aventin iki farklı biberonu var ama tek akıtmayan en memnun kaldığım lansinoh çok kullanışlı avent resmen yarısını kenarlarından akıtıyo mamanın wee baby bi derece ama lansinohta akıtma çok nadir bebeğim püskürtürse oda