Canlar 😇 merhaba hepinize güzelliklerle dolu günler diliyorum yazım uzun olabilir kusura bakmayın😘 benim oğlan ek gıdaya geçişimiz çok güzeldi maşallah hep dedim ama inanın şimdi o yediği gıdaları yemiyor ne yapacağımı şaşırdım kaldım çorba içerdi içmiyor hemen dil dışarı ööö yapıyor kusma şekli labne yerdi yemiyor meyve püreleri yapıyordum sebzede onlarıda yemiyor mama denedik yemiyor artık delirmek üzereyim üzülüyorum çünkü 9 ay oluyor sadece anne sütü ne kadar tok tutacak bu minik koalamı 🥰🫣 (2 aylık olduğundan beri alerji sorunumuz vardı çözüm bulamadılar zaditen damla devam ediyoruz) kontrol için hastanedeydik bebelac meyve püresi deneyelim dedik maşallah bir yedi pir yedi misali dedik aç kalmasındansa alalım yesin onun içine haşladığım havuçtan kattım az bir miktar tadının değişikliğini aldı yemedi benim gibi bu durumları yaşayanlar neler yaptınız lütfen destek olurmusunuz 😘🤲🧿❤️