Bebeğim 7 aylık uyurken bi anda şiddetli şekilde ağlamaya başlıyor fakat bunu her dışarı çıktığımız günün gecesi yapıyor.
Gözleri kapalı ağlıyor meme istemiyor hiç bi şekilde almıyor ve uyanmıyor zorla uyandırıyoruz.
Sebep bulamadım artık dışarı çıkmamaya yemin edecek duruma geldim.
Ne yapacağımı bilmiyorum neden olabilir?