24 saat te bir çocuk ağzına lokma koymaz mı ya Allah için söyleyin. 2 yaşında kızım sadece su içmek istediğinde içiyor. Başka da ağzına lokma koymuyor. 1 senedir hiç kilo almıyor. Hala 11 kg. Doktora götürdüm Allah Allah yemesi lazım, gelecek ay tekrar getir diyor. Bende biliyorum lazım ama yemiyor. Tek çeşit şey de yapmıyorum ya emek edip farklı şeyler yapıyorum yesin belki sıkılmıştır hep sulu yemek pilav diyorum ama yok yok yok. Hasta olup yataklara düşecek vücut direnci çok çok zayıfladı. TV açıyorum sırf yesin diye yok, yersen şunu yapıcaz diye ödül koyuyorum sonuna yok. Dayakla mı yedirmeyi deneyeyim napim yani ya. Vallahi çok üzülüyorum 😭😭 ağzını burnunu kıra kıra mı yedireyim yani 😭😭 neden böyle bu çocuk 😭😭😭