Bebeğim 6 ay 20 günlük. Şimdiye kadar kabak, balkabağı, havuç, patates, elma,armut, muz yumurta sarısı, pekmez, avokado,yoğurt,tarhanaverdim. Başka nasıl cesitlendirebilirim ? Siz neler yapıyorsunuz bu aylarda? Brokoli kereviz ıspanak için erken mi ? Öğünlerini nasıl hazırlıyorsunuz? Bazen tıkaniyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Pütürlü bir şeyler verirken de korkuyorum açıkçası. Ne zor süreçmiş.