Lalekalbur20 Keslin_3 çok pahalı kremler kullandım en etkili krem olarak Arko’nun küçük tüp kremleri var bence mutlaka kullanmalısınız anında etki ediyor hiç bir zararı da yok hem uygun hem de istediğiniz markette eczaneden bulabilirsiniz
Deletedmom_112 Keslin_3 hasas tenli çok çabuk pişik olan bir kızım var, çok fazla krem denedim ama şimdilik en iyisi Mustela ve Bepanthol onları da dönüşümlü kullanıyorum uzun süre aynı kremi kullanınca etki etmiyor
Aslananne1 Gizemotkun ay yok ya hiç etkisi yok aldım pişman oldum bi yakınıma verdim oda memnun kalmadi çöpe attım dedi 😃 tam tersi sivilce yaptı hiç te geçirmiyor pişik bepanthol dan sasmayin
Meralumay Lalekalbur20 katılıyorum bende sudocrem mustela bepanthol travazol hepsini kullandım işe yaramadı Arko hemen yok etti pişiği hemde hesaplı 😂
Funda2362 Lalekalbur20 içeriği hiç iyi değil ben daha dün öğrendim sudokrem de hiç iyi değilmiş meğerse bende kullanıyordum ikisini
Uyukizim-33 Selin1234 travazol mecbur kalmadıkça lütfen kullanmayın . Kortizonlu ve bebeğe uygun değil. Sudocrem kullanın
ozgemdem Beraninannesii Keslin_3 doktor tavsiyemiz ile hamazic. Çok güzel bir krem. Anında faydasını gördük
Gamzee03 Beraninannesii gün içinde önlem amaclı sebamed kullanıyorum eğer kızarıklık görürsem de sudocream kullanıyorum az miktarda
Cicisler Keslin_3 en marka kremler bile işe yarmadı ben bulgaristanlıyım bİzim oranın kremini kullanıyorum 1 günde geçiriyor interneten alabilirsiniz yada nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama. Bizim pazarlarada geliyor Bulgaristan satıcıları kremin adı ZDRAVE kime önerdiysem çok memnun trentyolda da var
Deletedmom_48 Keslin_3 mustela kullanıyorum gayet etkili evde sudocrem de var onuda öneri üzerine almıştım yorumları vs çok iyi
Aliyesii Kullanmadığım pişik kremi kalmadı aşırı derecede pişikti doktor fito ve travazolu karıştır sür demişti bana mısın demedi.. tavsiyeler üstüne arko küçük tüp olanı kullandım 2 güne tamamen geçti.. denemekte fayda var işe yaramıyor diyeni görmedim:)
tekbasimabakiyorum Aliyesii evet arko da kullanıyorum Bepanthol bitince vs o da gayet nemli tutuyor yoğun bir krem olduğu için
Tugcedilarakilic Keslin_3 Bepanthol derim başka da bişey demem. Akşamdan sürerim sabaha hiç biseyi kalmaz bebeğimin. Dalının pişik kremini de beğenmiştim ama onu her bez açtığımda sürüyordum Bepantholu sadece kızarıklık gördüğüm zaman sürüyorum
Didoana Keslin_3 aşırı pişik olmuştu bepanthol artı trivazol geçirdi . Bepanthole devam ediyorum trivazolu çok pişik olunca beraber sürüyorum hemen geçiriyor
tekbasimabakiyorum Keslin_3 Bepanthol, biraz pahalı ama değiyor cidden asla pişik olmadı çocuğum ve önüme gelen marka bezi kullanıyorum bu sayede.