3.450 doğdu şuan 2 aylık 5.500 geldi boyu 51 cm doğduğunda 57 cm olmuş doktor gelişimi güzel dedi mama ve anne sütü veriyorum bu ara atak haftası galiba meme reddi var evolvia kullanıyorduk doymadığını düşündük sma aldık ama hiç beğenmedi tadını şuan mamada almıyor 60 cc yapıyorum 20 emiyor bazen 40 ne yapacağım bilmiyorum