Rumeysa466 halla halla hemşire değilde doktora gosterdınız mi değerlerine baktırdınız mı ? Ben geçen gün götürdüm ıkı ayrı doktora hemde ,kan testı de yaptırdım gayet iyi bişey cıkmadı obezite olması ıcın kilosuna takılmayın , değerlerinde bir sıkıntı çıkarsa o zaman şüphelenmeye başlayın . Korkmayın yani zaten o kilosu hep gidicek bol bol egzersız yaptırın ona ve mama konusunda 1 saatte 1 vermek yanlış öğünlerinin arasına 3 saatte dayanabiliyorsa 4 saatte bir yapın