Kuzlar bebeğim 11 ay 13 gğnlük atak haftasına 10 gün var. Durmadan ağlama krizinde. Kucağımdan indiği anda asla susmuyor asla oyalanmıyor oyun oynamıyor durmadan durmadan ağlıyor kafayı yiyeceğim. Diş olabilir mi bilmiyorum daha önce 2 diş çıkardı sadece böyle değildi evet huzursuzdu ama bu çok farklı bir boyut. Avutmanın imkanı yok. Yaşayan var mı