Ilık su kovasına sokun belden aşagınsını göbeğine kadar, rshyalayınca sakin şekildeyken daha iyi emebilir. Uykulu anlarını iyi değerlendirin, o sıralarda sakin emiyorlar. Dün benim bebeğim de adeta tepindi ağladı bağırdı emmemek için, gece oldu saat ona doğru sakin sakin emdi, gece boyunca da her mızırdandığında 2 saat ya da aşağısı olsa da, geri uyuklasa da alıp emzirdim. Sabah gazlar alta birikiyor genelde, ben o zaman elimle belinden kaldırıp altında bezi yollan kalçalarını hafif ikiye ayırıyorum, hareket yaptırıp bi daha aynısı, çoğu gazı çıkıyor.