Kızlar bebeğim 1 yaş 1 aylık. Bu zamana kadar göğüslerim yara olmamıştı. Şimdi dişleri var 8 tane ısırmasına mümkün mertebe izin vermedim ama illaki ısırdığı zamanlarda oldu. Yara oldu şimdi emzirirken aşırı zorlanıyorum. Meme başının etrafı özellikle dağa çok yanıyor. Emzirmek bile istemiyorum azalttım diyebilirim emzirme sayısını bile. Lansinoh aldım 2 gündür kullanıyorum ama emmeye devam ettiği içim faydasını hemen göremedim galiba. Bınun dışında önerebileceğiniz bişey var mı fikirlerinize çok ihtiyacım var :(