Mirayusufasya123 Hanımlar merhaba kızım üç aylık diş patlatmış çıkıyor erken değil mi sizce emmede sorun olur mu çok merak ediyorum lütfen yardımcı olabilir misiniz
Zeyneppppduygu Mirayusufasya123 hayırlı olsun dişiniz problem olacağını sanmam çok vardı çevremde erken çıkaran bu aylarda
Hep-sevgiden Mirayusufasya123 şuan için sıkıntı olmaz ama ilerde çok sorun yaşayabilirsiniz bence kizim 6 aylik çıkardı hep discilerdeyiz oğlumda 5 aylik bakalım ne olacak dişleri geç çıkarmak en iyisi ama işte
Mirayusufasya123 Doğduğunda zaten doğuştan diş etli doğmuştu dişi varmış gibi ama genede çıkarttığı için huzursuz emmede sıkıntı olur diye tırstım biraz
Mirayusufasya123 Ben o durumdan muzdaribim inanın ablası abisi hep dişler çürük çok fena Asya’nın da o şekilde olmasından korkuyorum erken çıkardığı için doktor dişi düşebilir dedi o da kafama takıntı oldu