İlk bebekte o uyuduğunda ben de uyurdum ne lüksmüş :) şimdi 17 günlüğüz ikinci bebek, o uyuduğunda büyüğe zaman ayırmam gerekiyor ve uykusuzluk oluyor hali ile, bir de yenidoğan gece gündüz dengesi kuramadı henüz gece uyanık gündüz uyuyor :( yani toplam da 5 saat ancak uyuyorum… Geçecek bu günler ve bu günleri özleyeceğim diye motive ediyorum kendimi…