Kaganmom Merhaba anneler bebeğim 3 aylık oldu hala kusuyor ve bu kusma fışkırtarak üstelik. Gece beslenmesini yapıyorum olmuyor ama sabah ilk fırsatta 3 kere diyebilirim oluyor. Gece bekletmeden yatırıyorum sabah ondan mı oluyor acaba
almilabuss Kaganmom bizde öyleydik. Artık emmesi çok güçlendiği için memeyi çok çabuk bitiriyor. Ben hala aç diye düşünürken çocuğu meğerse fazla emziriyormuşum. Emzirme saatlerini uzattım, 10.dakikadan sonra memeden aldım 1 haftadır 1 kere kustu
Lavinyaa1 Kaganmom anamm bizde aynıydık canım. Sadece mama ile besliyordum. Gece içirip yatırdığımda sabaha kadar kusmuyordu. Gazını alamasam bile kusmuyordu. Ama gündüz içtikten sonra fışkırır tarzda kusuyordu gazı da çıkmış olmasına rağmen üstelik . Ne kıyafet yetiştirebiliyordum ne altını alabiliyordum yine kuscak diye. Çok şükür 6 aydan sonra azaldı
melis94 Kaganmom benimkide 3.5 aylık çok kusuyor bu aralar bugün doktora gittik mama çok vermeyin dedi azaltın dedi meme emmiyor mama veriyorum maalesef bu şekilde . Bakalım deneyecem korkmayın sizde beslenmesinde sıkıntı olabilir yada reflü