Ben ebebekten aldığım baby me çamaşır suyu tozunu kullanıyorum. Geceden leğene çamaşırları üst üste koyup biraz fairy sıvı deterjan ekliyorum. 3 yemek kaşığı da toz atıyorum. Mutfakta kaynattığım Sıcak suyu da ekliyorum. Yetmezse birazda banyodan sıcak su ekliyorum. Sabah kalkıp makinenin bebek programını ayarlayıp 30 dereceye getirip yıkıyorum ön yıkamasız. Hiç leke kalmıyor. Makine deterjanıda uni baby kullanıyorum. Denemeni tavsiye ederim. Çıkmaz dediğim leke bile gitti ☺️