Yagizinannesiiiiiii Ben artık bıktım sürekli tutuyo yalnız kalinca oluyo genelde sürekli korkuyorum var mı böyle olan kendimi çok kötü hissediyorum 😔
adakuzum Yagizinannesiiiiiii bından 2 sene önce ben de böyleydim anlattığınız gibiydim her gün her dakika atak geçiriyodum bitmiyodu bitmeyecek sandım neler denedim ama bitti her şey beyinde bitiyor o size değil de siz ona hükmettiğiniz an da herşey geçiyor
Busebulut Yagizinannesiiiiiii vallahi azaldı diyelım hele bebegım olduktan sonra azaldı. Ama olmuyor değil her ortamda olabılıyor benımkı ama beyın de bıter buna hukmetmek lazım ee tabı o da bana zor glıyor