durukusunannesi_ 4 ay 13 günlük kızım sürekli bağırıyor bişeyi de yok sesini keşfediyor sanırım ama fazla gerçekten sabahın 7 sinde kalkıyor komşular yakında gelir
Yeni-anne22 durukusunannesi_ evet bas bas bağırıyo aaaaaaa aaaaaaa diye 😆 ses keşfediyo sanırım normal bazen bende aynı çıkardığı sesleri yapıyorum şaşırıp gülüyo 😆
Zeynepsametaras durukusunannesi_ 8 bucuk aylık o bagırmalar hala devam ediyor eşlik ediyorum bende 🤦♀️😊
Edanur57 durukusunannesi_ benim bebeğim de 6 buçuk aylık ve 1 aydır aynı durumdayız tavuk gibi bizden önce kalkıp bağırmaya başlıyor dediğiniz gibi seslerini keşfediliyor sanırım
durukusunannesi_ Edanur57 yeni öğrendikleri şeyleri tekrarlamayı çok severlermiş o yüzden bu bas bas bağırma demek ki kendine üzülüyorum boğazı ağrıyor en son öksürüyor 😄
durukusunannesi_ Zeynepsametaras hadi ya daha çok sürecek desenize bari bende bağırıyım dediğiniz gibi