Arkadaşlar merhaba, oğlum 7 ay 18 günlük 4. Ay atağından beri gece uykusu bir türlü düzelmiyor hatta son bir aydır çok kötü durumda. Gözü kapalıyken ağlıyor yatakta dönüp emekliyor, beşiğe tutup ayağa kalkıyor hareket ediyor sürekli. Sakinleştirip yatırıyorum 20 dk sonra tekrar başlıyor. Meme verip yatırınca bile en fazla 40 45 dk uyuyabiliyor. Gündüz uykumuz ikiye düştü toplamda 3-3 buçuk saat falan. Uyku aralarında da 3 saat 3 buçuk saat uyanık kalabiliyor. Gece uykusundan önce neredeyse 4 saat duruyor. Sabah 7 gibi kalkar akşam en geç 9-9 buçuk gibi yatar. Bi haftadır falan yatağına yatırıp emzikle ninni söyleyerek uyutuyorum ama bir türlü bu gece uyanmalarına çözüm bulamadım. Allah aşkına bi fikri olan var mı? Delircem çünkü ben artık 🥲🫠