Yok canım korkmana gerek yok dökülen yerler çabuk çıkar ama öyle sallantı olsa bile panik yapmayın yanında sürekli ismini geçirip korkusunu yenilemeyin yazık çocuklar bizden daha çok etkilenir benim kızımda korkmuştu gaziantep bizimki kekelemeleri uzatmaları vardı kelimeleri duzeltmedik zamanla düzeldi çok şükür yanında bide hiç bahsetmedik olsa bile panik yapmadan bağırmadan sakin kaldık korkusunu atlattı hala konuşmuyoruz korkusu gelmesin diye 2 yaşında benim kızım inşallah korkusunu atlatır yeter ki siz deprem diye bahsetmeyin anlayıp tekrar korkabilir geçmiş olsun bu arada Allahım bidaha yaşatmasın inşallah 🤲😌