Kizlar tecrubeli annelerden yardım bekliyorum. Oğlum 3.5 yaşında 3 yaşında tuvaleti ogrendi aylardır o kadar güzel yapıyordu ki çişi gelince hemen tuvalete gidiyordu gece bile hiç kacirmiyordu ama son 10 gündür kafayı yemek üzereyim sürekli altına işiyor asla tuvalete gitmiyor zorla götürmeye çalışıyorum ağlıyor niye böyle oldu çözemedim üşeniyor mu bilmiyorum. Neden altına yapiyorsun diye sorduğumda Bi daha yapmicam annecim diyor ama hep aynı. Artık gercekten bıktım sabrım taştı. Neden böyle başına gelen var mı lutfen bana yardımcı olun