Yamhasoz Kızlar bebeğim 7 aylık geçen arkadaşımdayken yürüteçlerine koydum iki dk çok sevdi. Ama zararlı diye okumuştum henüz emeklemiyor emeklemeden yürütmeye çalışmak gelişimi için uygun olur mu bilemedim. Siz ne düşünüyorsunuz kullanan var mı?
Deletedmom115 Yamhasoz Ben kullandım oğluma 7. Ayda koydum 3 ay bindi 10. Ayda yürüdü yürüme geriliği yapıyor denildi ama bizde olmadi tercih meselesi.
omer12 Yamhasoz oglum 8 aylik emeklemiyor. Ama yurutecle gezmeyi cok seviyor. Bi sakincasi yok bence. Tercih meselesi
NeriTugba Yamhasoz biz hem emekliyoruz hemde yürüteç kullanıyoruz 7 ay 17 günlüğüz. Zaten saatlerce değil günde en fazla yarım saat tutuyorum
fatima Yamhasoz ben hiç kullanmadım 11 aylık bir eksiliğinide fark etmedi oğlum. bol bol hareket halinde