Seymaemre-asya34 vallahi canim, bebene degil kendine kizman lazim…
Gece beslenmesini coktaaan kesmiş olman lazimdi.
Tek uykuya gecmis olman lazimdi.
Ve uyaniklik sureleri coook uzun, max bebegin 15 gibi uykusundan uyanmis olmasi, 19.30 gibi de gece uykusunda olmasi lazim.
Sen bu duzeni saglayabilirsen anca bebegin kesintisiz uykuya gecebilir…
19.20 gibi uyku hormonlari salinir bebeklerde, o saatlerde uykuda olmasi lazim, o saari gecersen iste boyle dengesizlikler olur🤗