Herkese merhaba, 3 ay 20 günlük kızım 3 gecedir asla uyumak istemiyor o kadar ağlıyor ki sanki boğazı yırtılacak sanıyorum. Kucağıma alıp dolaşınca susuyo yatağına ya da ana kucağına koyunca hemen ağlıyo. Ama nasıl bi ağlama… 3 gün önce aşırı öksürüğü var diye hastanede kaldık bir gece. Ordan geldiğimizden beri durum bu. Ne yapayım ya kafayı yiyeceğim nolur help😭😭😭