Merhaba oğlum 2 yaşında 1 ay önce burnundan nefes alıp verdikçe koku geldiğini fark ettim burnunun arka tarafında sarı bişey vardı biz burun pisliği sandık serum fizyolojik sıkıyorum çekiyorum gelmiyor en sonunda çıkarttım ve park yatağının kenarından sünger koparıp burnuna soktuğunu fark ettim. Şimdi burnu tıkanık serum fizyolojik sıkıyorum çekiyorum ama hiç sümük yok süngerden parça kalmış desem tertemiz görünüyor burnunun içi ama benim aklımı kurcalamaya başladı normal kbb mi bakıyor yoksa çocuklar için kbb var mı fikir verir misiniz yardımcı olur musunuz