shsglm Aaddaa 4 buçuk aylığız biz de yeni başladık. Bestiron kullanıyorum canım şu an için herhangi bir problemini görmedim. İshal kabızlık vs.. İçeriği temiz bir damla.
Aaddaa shsglm kubramomm- kullanım ömrü 1 ay mi onun buzdolabı kapağında bekletmek gerekiyormuş sanırım birde sürekli
shsglm Aaddaa ben dışarıda tutuyorum doktor öyle bisey söylemedi bana dolapta tut diye. Zaten günde 7 damla veriyorum. 1 ay sürmez biter her gün her gün 😀