yavrukussss evet geçen sene aldım yatak odam 16bin salonum 10 bin tuttu toplam. Başka yerlere de çok baktım hep 40-50 bin fiyat çektiler sadece yatak odası veya salon için. O kadar büyük rakamlar verecek durumda değildim çok apar topar oldu bu ev meselesi. Evet öyle çok kaliteli değil yani bi istikbal olamaz elbette ama bütçen bu rakamlarsa anca vivense de bulabilirsin. Koltuk takımı da gayet güzel ve rahat ürünler var. Ben memnunum