3 buçuk aylığız ama sanırım 4 aylık atak dönemine girdik. Gece 2 3 kere uyanıp emip uyuyan bebek gitti yerine saat başı uyanıp zorla unuttuğum bebek geldi. Çok morelim bozuk gündüzleri de çok huysuz 4 gündür böyleyiz. Geçen pzardan beri hastaydık bronşit olmuştu ilaç falan kullandık ama 3 gündür iyiyiz çok şükür onun mu etkisi acaba ne zaman düzelir? 😟😟😟