Nida00 geçen aynı postu ben açtım,uyumak istiyo uyuyamıyo kafasını bi o yana bi buyana çeviriyo,2dkka gülüyosa 3.dkka ağlıyo,aşırı yoruldum,normlde tek bakıyodum baktm başa çıkamıyorum yoruldum anneme geldim 😂😂😂 1ay sürer diyolar ama çocuğumu tanıyamıyorum hemen başlıyo ağlamaya