Ebruadenhan Kızlar merhaba bebeğimin başının arkasında yuvarlak bir kısımda açıklık oluştu internette başını yere sürterken olabileceği yazıyor bunun için doktora giden varmi veya başına gelen oldumu özel bir çaba gösterdiniz mi yoksa kendiliğinden düzeldimi
Damladuru01 Ebruadenhan benim kizimda 6 aylık benim kızımda da var yavaş yavaş saçlar çıkmaya başladı yüz üstü tutuyorum ve oturtuyorum sırt üstü çok bırakmamaya çalışıyorum sadece uyurken sırt üstü duruyor ama çıkar heralde saç öyle kalmaz ☺️