ysfhcrhsn merhaba yardımınıza deneyiminize ihtiyacım var ben 38 günlük anneyim ve ilk bebeğim doğum esnasında istemesemde vajinal kesik atıldı ve forum sonrası dikişleri yapıldı normal süreç buraya kadar herşey normal ama o günden bir hafta sonra benim kanamam inanılmaz arttı ve bunun sebebi vajina etlerinin yirtilmasiydidoktorun söylediğine göre kendimi zorlamışım ama hiç zorlamadım zaten yataktan kalkamıyordum göğsümde ve belimdeki agrılardan dolayı herneyse enterasan olan dikişlerin değil etlerin yirtilmasiydi ikinci kez diktiler önceki dikişleri alıp ama yine yırtıldı etler benim gibi olan varmı şimdi olduğu gibi iyileşiyor ama eşim birlikte olmak istiyor korkuyorum sürekli oyaliyorum iyileşme süreci nedir ne zaman birliktelik olur yardımcı olurmusunuz
Mucizebebek ysfhcrhsn canım tam iyileşmeden yakınlşma olmasın bence yortık yerin tekrarlarsa mahvolursun ALLAH korusun. Çok geçmiş olsun bnce doktorunuzla iletişime geçin
ikimelekannesi_ ysfhcrhsn canim bak benim her türlü süreç çok normal be güzel geçti ama 3 ay oldu doğum yapalı hala afedersin ill başlarken tedirgin oluyorum biraz canım yanıyor sen o kadar zorluk çekmişsin esin de biraz beklesin bi zahmet doktor danışmadan yapma derim bende yoksa çok canım yanar artı daha 38 gün olmuş 40 gün dolmasını beklesin bari ki genelde 2 ay yapmayın diyor doktorlar
Melisam ysfhcrhsn ben 3 ay yapamadım bellide kişiye göre değişir 3 aydan önce ölüm gibiydi bana ama aylar sonra hiç olmamış gibi oluyorsun ama zamanla
Misterious Tamamen iyileşmesi için biraz daha bekleyin bence çok badire atlatmışsınız doktora kontrol ettirin tamamen iyilestiysr dr izin verirse ilişkiye girin
ysfhcrhsn Misterious valla mahvoldum artık dr gitmeye korkuyorum eşimle birlikte olmaktan korkuyorum hayirlisi allahtan inşallah daha iyi olur
ysfhcrhsn Mucizebebek evet işte bende de dogumdan sonra ilişki kokusuda oluştu devamlı erteliyorum oyaliyorum allah affetsin akintim var diyorum olmadığı halde inşallah iyileşir teşekkür ederim
Minnos_31 Senin yasadiklarina yakin benim yasadigim 3.5 ay oldu hala olmadi birliktelik doktor tam iyilesme 4 6 ay arasi demisti esim lafini bile etmiyor zarar veririm diye bence bekleyin
ysfhcrhsn valla zaten korkuyorum öyle çok olsun diye ısrar etmez ama bazen istiyor yok dediğimde ikilenmiyor ama ben kendimi kötü hissediyorum birde açıkçası bırak iki 3 beş ayı ben korkuyo=um yani birdaha yapamam gibime geliyor