Linaoykum_ Kızlar oruç tutmaya başladığımdan beri 1 kilo almışım akşamları iftarda çok da yemiyorum ama hızlı yiyorum. Sahuruda kızımdan dolayı erken yiyip yatıyorum karnım çok şişiyor 🤦🏼♀️ kilo almak istemiyorum ne yapmam gerekiyor ?🫠🫠
trn-mom55 Linaoykum_ ay bilen beri gelsin.. bilmiyorum millet verir biz alırız. Ben de şöyle bekleyeyim
gzm_42 Linaoykum_ ay bende alıyorum her Ramazan inşaallah almam diye umut ediyorum ama iftarda ekmeği az ye sahurda ye mecbur oruç tutacağın için ama orucunu açtıktan sonra bol bol su iç yeşil çay iç yoğurt kürü de yapıp icebilrsin diyetisyenim öyle demişti bana yoğurt kürü yağ yakar
Hkshkshsk Linaoykum_ ben Sahur yapmıyorum 1 bardak su içip yatıyorum eşimde aynı iftardada çok yememeye çalışıyorum 2 kilo verdim bide çocuğun arkasından koşuşturmaktan dolayı iyi eritiyorum artık bı yerlere tutunup yürümeye çalışıyor oyuzden 7/24 peşindeyim
Hkshkshsk Linaoykum_ normaldede çok yiyen biri deqilim yemek vs aramiyorum su şişiriyor zaten sizi olmadı 1 bardak süt için tok tutuyor
Esleminannsi029222 Bende kilo almak için post açtım Ramazan’dan bu yana 1 kilo vermişim acaba nasıl alırım kilo sizde bana yardımcı olun lutfen