Kızım 15 aylık. Son 1-2 haftadır bezi açar açmaz elini genital bölgesine götürüyordu. Başta keşfetmeye calısıyor diye düşündüm tepki vs vermedim. Bugün normalden farklı sekilde olarak genital iç kısmın fazla kırmızı olduğunu farkettim. Ara ara olurdu her bez değiştirmede mutlaka temizliyoruz. Acaba kaşındığı için mi elini götürüyor. Sizce doktora götürmem gerekir mi?