Nurxygt bende 35 haftada doğum yaptım 20 gün küvözde kaldı , ciğer geliştirici iğne yapılmaya vakit kalmamıştı riskli gebeliktim , küvözdeyken pnomoni , enfeksiyon geçirdi, akciğerleri hiç gelişmemişti, birde sarılık oldu , ayrıca nöbette geçirdi, birkac problemi daha oldu herşey üst üste geldi , şuan üç yaşında sağlıklı şükürler olsun ,metin ol herşey geçiyor sağlıkla kucağına alırsın yakın zamanda dua et üzülme ve sütünü bolca sağ, sütun çok önemli , yakın zamanda sütünü isteyecekler , sütünü sağ ve her sağdığın sütun üstüne tarihini ve sağdığın saati not düş CD kalemi ile yoksa hastane kabul etmiyor sütun boşa gitmesin birde buzluğa koy canım sutlerine süt poşeti al onda muhafaza et