zlm29 biz ilacı kestik o süreçte. Çünkü ilaçlarda sürekli kullanılınca bağırsak tembelliği yapıyo. Zaten sizde de aynıymış, çocuk kendisi tutuyodu daha çok. Uykusunda yapıyodu. Beklettiği için de kuruyo ve daha çok çıktığından çatlağı olmuştu artık. Siz her gün aynı saatte dediğim gibi sıkıca tutun yavrunuzu tuvalette. Ve ona sürekli yapmadan çıkamayız, kakanın bizden gitmesi lazım el sallıcaz vs diyin. Ben çişin annesi demiştim kakası için, çiş annesini istiyo gönder anneyi bile demiştim yani düşünün