birhesap Kızımın burnu tıkanık biraz serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çekiyorum ama tam açılmıyır yine biraz hırıltı oluyor birde yaklaşık en az 2 en fazla 5 ml galiba enjektörle burna verilip o şekilde temizleniyor bu şekilde mi yapmalıyım iç kısımda bir tıkanıklık var muhtemelen 2 aylık..
Bukii birhesap Yani ben de sizin gibi damlatiyordum doktoruma temizlenmedigini soyledim oda bana su serum fizyolojik varya siranga ile tuzlu suyu burna sokuuorsun ondan yap ve enjektor ile cek dedi haftada bir yapioruz burnuda sukur acıliuor rahat rahat uyuyor
canparelerim birhesap emziriyorsanız kendi sütünüzle de açabilirsiniz. Burnuna sütünüzü bi çay kaşığına sağın damlatın sonra aspiratörle çekin, öyle de güzel açılıyor.
CDUHAAR birhesap Baby vac burun aspiratör ile deneyin muhteşem bir alet daha önce tanışmadığım için çok üzgünüm kızım suan 19 aylık ama 1 aydır kullanıyorum ben serumla yumuşatıp onunla cektiriyorum çok etkili bir bakın isterseniz.
queen_mom CDUHAAR bende ondan kullanıyorum çok memnunum iyi ki almışım büyük rahatlık gerçekten. 4 aylık kızım erken kesfetmem iyi oldu ☺️
Habibeears birhesap kesinlikle baby Vac kullanın süpürge makinesinin en düşük ayarı ile temizliyorum ben önce serum fizyolojik sıkıyorum sonra çekiyorum çıkanlara inanamayacaksınız
Habibeears queen_mom valla canım ben en düşük ayarda yapıyorum tertemiz oluyor , yüksek ayarda korkarım yapmaya 🤭
queen_mom Habibeears yüksek ayarda da bişey olmuyor da zaten konforlu bı aparat. Acaba senin süpürgenin voltajı mi yüksek.benim en düşük ayarda hayatta gelmez 😅 bide nasıl yapıyorsun bebeği nasıl tutuyorsun belki yanlış yapıyorumdur
Habibeears queen_mom ben oturur pozisyonda yapıyorum, bacaklarımın arasına koyup,belki ben yanlış yapıyorumdur ama o şekilde en azından içim rahat.Belki de ayarından dolayıdır ama valla yengemede aldım oda en düşük ayarda yapıyor tüm burun boşalıyor 🤣🤣🥴
queen_mom Habibeears bide öyle deneyim ben de karın üstü tutup yapıyorum baya bişey çıkıyor ama bide düşükte denicem😊
Nurbost queen_mom benimki de düşük de çekmiyor makineyele alakalı. Orta seviyeli makinem var onun en yüksek ayarında çekiyorum